.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد رييس شوراي شهر آمل از استانداري مازندران
پژومان خاطرنشان کرد: با این شرایط از طریق فرماندار و نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی مراتب را از طریق معاون وزیر کشور پیگیری از مراجع کشوری بتوانیم در معرفی هرچه سریعتر شهردارآمل چاره جویی کنیم.....
انتقاد رييس شوراي شهر آمل از استانداري مازندران

رئیس شورای اسلامی شهر آمل خواستار موافقت هرچه سریعتر معاونان استاندار مازندران در معرفی شهردار این شهر شد.
سید محمد پ‍‍ژومان در جلسه شورای شهر آمل گفت: پس از بازنشسته شدن علیزاده شهردارسابق آمل، شورای شهر در هفتم شهریور ماه امسال، عماد حسینی نایب رئیس شورا فعلی این شهر را به عنوان منتخب شورا برای معرفی شهردار آینده آمل به استانداری مازندران معرفی کرد.

وی افزود: اکنون بعد از گذشت حدود سه ماه از نبود شهردارآمل و معرفی حسینی به عنوان شهردار جدید به استانداری مازندران، متاسفانه معاونان سیاسی و عمرانی استانداری با این انتخاب شورای شهر آمل مخالفت دارند و شهردار آمل را معرفی نمی کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر آمل درخصوص دلایل مخالفت معاونان استاندارمازندران تصریح کرد: معاونان استاندارمازندران، مدرک تحصیلی عماد حسینی را مرتبط با امور شهری و شهرداری نمی دانند، مخالفت و حکم شهرداری آمل را برای وی به شورای شهر آمل ابلاغ نمی کنند.

پ‍‍‍‍‍‍‍ژومان با بیان اینکه مدرک شهردار سابق آمل هم غیرمرتبط با شهرداری بوده است تصریح کرد: متاسفانه آقایان استانداری بنا به دلایل غیرکارشناسانه از صدورحکم شهردارآمل برای حسینی طفره می روند.

وی با تاکید براینکه همچنان نگاه شورای اسلامی شهر آمل به عمادحسینی برای تصدی شهرداری این شهر است، خاطرنشان کرد: از استاندار مازندران می خواهیم وارد این موضوع شده و به انتخاب اعضای هفت نفره شورای شهر آمل که منتخب بیش از 220 هزار نفر از شهروندان این شهرهستند، احترام بگذارند و شهردار این شهر را هرچه سریعتر معرفی کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر آمل خاطرنشان کرد: با وجود چندین بار تماس تلفنی و مکاتبات با اساندار مازندران، متاسفانه موفق به دیدار با وی نشدیم که این مسئله در دولت نهم که دولت مردمی است از سوی استاندارمازندران اتفاق می افتد، جای تاسف است.

پژومان خاطرنشان کرد: با این شرایط از طریق فرماندار و نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی مراتب را از طریق معاون وزیر کشور پیگیری از مراجع کشوری بتوانیم در معرفی هرچه سریعتر شهردارآمل چاره جویی کنیم./مهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

احمد 4 آذر 1389
ايا ورزش با شهر سازي ارتباط دارد ؟
آيا شهردار نبايد تخصص عمران داشته باشد تا به سادگي گول نحورد ؟
اين همه تحصيل كرده در مازندران در رشته عمران و شهر سازي هستند چرا استفاده نمي شود و شما بدنبال رشته غير مرتبط مي رويد !!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.